Általános Szerződési Feltételek

I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazzák a Párkapcsolati Coaching Kft. (székhely: 2071 Páty, Levendula u. 23. 2. em. 10., adószám: 24970512-2-13) mint jogtulajdonos, illetve szolgáltató (továbbiakban: “Szolgáltató”) által üzemeltetett

  • drmeszarosadam.hu
  • parkapcsolaticoaching.hu
  • felesegekklubja.hu
  • ferjekklubja.hu
  • mediatoriskola.hu
  • mediatorkepzesonline.hu
  • meszarosadam.hu
  • coachiskola.hu
  • coachkepzes.hu
  • coachkepzesonline.hu
  • valasinfo.hu
  • valasikerdesek.hu
  • megcsalas.hu
  • megcsalaskezelese.hu
  • parterapiabudapest.hu
  • feltekenyseg.hu
  • valaslexikon.hu
  • parkapcsolatlexikon.hu
  • megcsalaslexikon.hu
  • lilibel.hu
  • szeretlek24.com
  • orizdaszerelmet.hu

weboldalak használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a weboldalakon a Szolgáltató által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra, rendezvényekre, tréningekre.

A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Látogató a Szolgáltató bármely szolgáltatására/termékére feliratkozik, jelentkezik, vagy megrendeli azt. Ezen szerződés attól a pillanattól kezdve érvényes a felekre, hogy a Látogató a weboldalon adatait kitölti és elküldi jelentkezését/feliratkozását, – ezzel a látogató Megrendelővé válik (továbbiakban „Jelentkező”, „Megrendelő”, „Felhasználó” vagy „Ügyfél”) – amelyre a távollévők között megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A megrendelő a jelentkezés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.

Kérjük, gondosan olvassa el a feltételeket és csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben ezen ÁSZF minden pontjával egyetért, továbbá kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Párkapcsolati Coaching Kft.
A szolgáltató székhelye: 2071 Páty, Levendula u. 23. 2. em. 10.
Cégjegyzékszáma: 07-09-025216
Adószáma: 24970512-2-13
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: iroda@drmeszarosadam.hu
Telefonszáma: +36301951337
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar

1. Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Ezen Általános Szerződési Feltételeket hatálya 2019. május 20-tól visszavonásig, vagy újabb módosításig érvényes.
1.3. A weboldal tartalmát és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket és a szolgáltatás során megvásárolható vagy kapott írásos és szóban elhangzó információkat és anyagokat szerzői jogok védik. Kijelentjük, hogy a Párkapcsolati Coaching Kft. birtokolja a fent említett információkat és anyagokat. A

  • drmeszarosadam.hu
  • parkapcsolaticoaching.hu
  • felesegekklubja.hu
  • ferjekklubja.hu
  • mediatoriskola.hu
  • mediatorkepzesonline.hu
  • meszarosadam.hu
  • coachiskola.hu
  • coachkepzes.hu
  • coachkepzesonline.hu
  • valasinfo.hu
  • valasikerdesek.hu
  • megcsalas.hu
  • megcsalaskezelese.hu
  • parterapiabudapest.hu
  • feltekenyseg.hu
  • valaslexikon.hu
  • parkapcsolatlexikon.hu
  • megcsalaslexikon.hu
  • lilibel.hu
  • szeretlek24.com
  • orizdaszerelmet.hu

oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar jogszabályok védik. Tilos továbbá a Szolgáltatótól származó információk, cikkek, megjelenések, bármely anyagok árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
1.4. Rendelkezésre állás: Az oldalainkon megvásárolt szolgáltatások, hozzájuk kapcsolódó termékek és információk a vételár megfizetése ellenében a Vásárló rendelkezésére állnak, amelyeket a Vásárló kizárólag saját céljára használhatja fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

Adatkezelési szabályok:
1.5 Az adatvédelmi tájékoztatónk elérhető és letölthető weboldalainkon.

II. TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AZOK IGÉNYBEVÉTELE, MEGRENDELÉSEK, ÁRAK, DÍJFIZETÉS

2. Termékek/szolgáltatások köre, kiválasztása, megrendelése

2.1 A weboldalon elérhető termékek és szolgáltatások köre különböző párkapcsolati önismereti tevékenységekhez javasolt termékeket és szolgáltatásokat tartalmaz. Szolgáltatásink között élő, személyes és csoportos tréningeket, előadásokat, egyéb rendezvényeket és eseményeket érhet el, melyek közül néhány online közvetítésben, letölthető formátumban, vagy online megtekinthető formátumban megrendelhető és megtekinthető. Termékeink között továbbá könyvek, CD-k is megtalálhatóak. A szolgáltatások és termékek körének bővítésére fent tartjuk a jogot. Minden szolgáltatásra és termékre csak azok aloldalának megnyitásánál feltüntetett részletek és információk vonatkoznak, ezen információk – a jelen ÁSZF-ben szabályozott pontok kivételével – termékenként és szolgáltatásonként eltérhetnek egymástól.
2.2 A megrendelhető szolgáltatások és termékek tekintetében a weboldalainkon az adott ismertető oldalon olvashatóak azok részletei és a jelentkezési/megrendelési felülete. Itt a Látogató megtalálja a termék/szolgáltatás ismertetőjét, az árakat, esetenként akciós árakat és aktualitásait, valamint a megrendelés lehetőségét, amennyiben az adott termék/szolgáltatás rendelhető. A jelentkezési űrlap kitöltésével és a „Jelentkezem!” vagy „Megrendelem!” vagy a „Tovább a fizetési oldalra” gombra való kattintással jelentkezhet, vagy megrendelheti a Látogató az általa kiválasztott terméket, vagy szolgáltatást. A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén, erre vonatkozó felhívás jelenik meg az adott mező alatt. A megrendelés elküldésével a Jelentkező elfogadja jelen ÁSZF-et – amit az utolsó adatmező bejelölésével kötelezően megerősít – és egy visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a megrendelésről. Az ÁSZF elfogadásával egy időben a jelentkező, vagy megrendelő hozzájárul ahhoz is, hogy a jövőben a szolgáltató eDM levelekben értesítse a további szolgáltatásairól, termékeiről és egyéb értéket adó információs tartalmakat küldjön neki.

A termékek/szolgáltatások díjai, fizetési módok

2.3 A szolgáltatás feltétele a jelentkezési/megrendelési lap, vagy űrlap kitöltése (valós adatok megadásával!), valamint annak teljes árának kifizetése a meghatározott fizetési határidőn belül, de legkésőbb a szolgáltatás időpontját megelőzően.

A termékek és szolgáltatások díjait a jelentkezési űrlapokon elérhető fizetési módokon lehetséges kiegyenlíteni és amennyiben van kiszállítási lehetőség, akkor azok közül is a megrendelés során lehet választani, kizárólag az ott megjelölt szállítási módokból. Az elérhető fizetési és szállítási módok eseményenként és termékenként eltérőek lehetnek és esetenként kiküldési és kezelési költséget is tartalmazhatnak. A szállítási és fizetési módok bármikori megváltoztatására fenn tartjuk a jogot! Az szolgáltatások és termékek aktuális díjairól és feltételeiről az adott esemény saját aloldalán tájékozódhat.

Amennyiben bankkártyás fizetési módot választott, az OTP Simple rendszerén keresztül van lehetősége bankkártyával kiegyenlíteni a szükséges összeget. Ehhez átirányításra kerül a biztonságos oldalra, amelyet az OTP Mobil Kft. üzemeltet.

Simple info

2.4 A Szolgáltató fenntartja a jogot a rendezvények időpontjának áthelyezésére, amennyiben a jelentkezők száma nem haladja meg a Szolgáltató által megfelelőnek ítélt létszámot. Ebben az esetben a már befizetett teljes díj visszakérhető vagy másik tréning időpontban használható fel.

2.5 A Szolgáltató termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi! A számla megfelel az áfa törtvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak.

A számlát befogadó természetes- vagy jogi személynek nincs szüksége semmiféle beruházásra a számla elfogadásához és hitelességének ellenőrzéséhez. A számlákat pdf formátumban bocsájtjuk ki, így azok egyszerűen megjeleníthetők egy erre alkalmas programmal pl. az  ingyenesen elérhető Adobe Reader szoftver használatával.

2.6 Megrendelt termékeinket az MPL futárszolgálat szállítja ki a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet rendelkezéseivel összhangban.

3. Szolgáltatási jogviszony

3.1 A Szolgáltató és Ügyfél között a jogviszony a megrendelés a Szolgáltató általi írásos visszaigazolásával jön létre (e-mail üzenet), amely tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat és fizetési adatokat.

3.2 A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet:
– bármelyik fél jogutód nélküli megszűnése esetén, illetve magánszemély Ügyfél esetében annak halálával;
– automatikus megszűnési ok esetén (pl. nem fizetéssel)
– felek közös megegyezésével;
– felmondással;

Egy eseményen való részvételre történő jelentkezés esetén, az esemény megkezdése előtti 30. napig bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos nyilatkozatával a létrejött jogviszonyt felmondani.

Amennyiben az Ügyfél a részvételi díjat  a jelentkezéskor kapott visszaigazolásban leírt határidőre (8 napon belül) nem fizeti meg, úgy ezen szerződés automatikusan megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult részt venni a rendezvényen. Jelentkezését a Szolgáltató automatikusan törli.

A Felek közös megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik.

A Szolgáltató jogosult versenyérdek-ellentét okán bizonyos természetes-, vagy jogi személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani.

A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

3.3 A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett terméket, vagy szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon/minőségben biztosítja a megrendelőknek.
3.4 A Szolgáltató jogosult a meghirdetett események témájának, időpontjának, helyszínének valamint az előadók személyének az egyoldalú módosítására – ide értve az egyes meghirdetett események törlésének lehetőségét is. A tréningek esetleges törléséről illetőleg időpont-, vagy helyszín módosulásáról a Szolgáltató köteles az Ügyfelet legalább a módosítással érintett esemény időpontjától számított három munkanappal megelőzően értesíteni.

A Szolgáltató továbbá fenn tartja a jogot, hogy vendégelőadó meghívásakor, ha az előadó bármely oknál fogva nem jelenik meg az esemény napján, úgy a Szolgáltató megoldást keres a meghirdetett előadások megtartására. Amennyiben az előadások megtartásra kerülnek az előadó személyének megváltoztatásával vagy más egyedi megoldás révén, akkor pénzvisszafizetésre a szolgáltató nem kötelezhető.

3.5 A Szolgáltató jogosult ezen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, mindazon esetekben, amikor a gazdasági, vagy szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. A szerződés módosításáról mindazokat köteles értesíteni, akiket aktuálisan érint.

Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba.

3.6 A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít az termékek/szolgáltatások listaáraiból. Ezen akciók feltételeiről és az akció időtartalmáról köteles a honlapján tájékoztatást nyújtani. Az weboldalon időtartam nélkül megjelenített esetleges akciók határozatlan ideig, vagy visszavonásig érvényesek.

Szolgáltató fenn tartja a jogot, hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa meghatározott ügyfeleknek, vagy ügyfélcsoportoknak biztosítson, és ezen kedvezményekről nem köteles a honlapján felvilágosítást nyújtani.

3.7 A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapokon. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az irányadó.

Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

3.8 Az Ügyfél (vagy az általa meghatározott résztvevő, vagy felhasználó) a befizetett szolgáltatáson/eseményen jogosult részt venni, és jogosult a leírt szolgáltatások igénybevételére. A Résztvevő jogosult a rendezvényen megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására. Fizikai termék megrendelés esetén az Ügyfél jogosult a kifizetett termék valamilyen formában történő átvételére és annak saját célú használatára, valamint a termék által megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására.

3.9 Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a rendezvény megkezdéséig jelezni a Szolgáltató felé, mert a hibás adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem tud vállalni.

3.10 Az Résztvevő a rendezvényen köteles olyan magatartást tanúsítani, amellyel az esemény megtartását, valamint a többi résztvevőt nem zavarja! Különös tekintettel a zaklató, közízlést, és emberi méltóságot sértő megnyilvánulásokra! Ennek megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a szerződés azonnali, rendkívüli felmondására, és a szolgáltatás megtagadására! Ilyen esetben a részvételi díj bármely formában történő visszatérítése sem lehetséges.

3.11 JOGLEMONDÁS

A Résztvevő vagy Megrendelő lemond azon jogáról, hogy a termékek vagy a szolgáltatás használatából eredő vélt vagy valós kárért beperelheti a Szolgáltatót, vagy bármilyen más módon kártérítést kérne.

A Résztvevő lemond azon jogáról, és nem fogja beperelni a Szolgáltatót, ha a szolgáltatás során vagy a termékek használata során a Vevő megsérül, bármilyen testi vagy lelki jellegű baj, kár, stb. éri. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy ez az ő felelőssége.

4. Szerzői jogok

4.1 A Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy az eseményeken kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. Az információk a Párkapcsolati Coaching Kft., dr. Mészáros Ádám és más – az ÁSZF-ben meg nem nevezett – személyek tulajdonjogát képzik és szerzői jogok védik, ezen szellemi termékek felhasználása minden esetben a szerzők kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett.
4.2 Az események és a hozzájuk tartozó weboldal, Facebook oldal teljes tartama szerzői jogvédelem alatt áll, a tartalmak elektronikus vagy nyomtatott formában való után-közlése csak dr. Mészáros Ádám engedélyével lehetséges.
4.3 A Résztvevő beleegyezik, hogy a tanfolyamon elkészült munkáit a Szolgáltató nyilvánosan bemutassa, azokat marketing tevékenysége során pl. Facebookon példaként felhasználja, és ezzel kapcsolatban a Szolgáltató felé semmilyen anyagi követelést nem támaszt.
4.4 A Résztvevő továbbá tudomásul veszi jelen szerződés elfogadásával, hogy a dr. Mészáros Ádám, a Feleségek Klubja vagy Férjek Klubja tevékenységéhez kapcsolódó valammennyi rendezvényen a Szolgáltató megbízásából készített hangfelvételeken, videó-anyagokon és képeken szerepelhet. Esetleges szereplését tartalmazó képeket, videó-felvételeket és hanganyagokat a Szolgáltató szabadon, marketing célból felhasználhatja, nyilvánosan megjelenítheti és ezzel kapcsolatban a Résztvevő semmilyen anyagi követelést nem támaszthat, panasszal nem élhet. Ezzel kapcsolatosan a résztvevőknek követelésük nem lehet, ha csak azt előre, a rendezvény előtt írásban nem jelzik. Ebben az esetben a Szolgáltató megtagadhatja a részvételi lehetőséget a Résztvevőtől.

5. Elállás, panaszkezelés, garancia

5.1 Elállási/Felmondási jog

(A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. és 2. mellékletében foglalt Elállási/Felmondási mintatájékoztató felhasználásával)

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést, kivéve az e szerződés 6. pontjában részletesen kifejtett speiális esetekben.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi; szolgáltatás nyújtása (párkapcsolati program) esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le; Online elérhető termékek esetén, attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön a hozzáférési adatokat e-mailben átvette (bejelentkezett a hozzáférési adatokkal az oldalon, vagy amennyiben e-mailben kapta meg az anyagot, megnyitotta az erről szóló e-mailt). Előfizetési rendszerben működő szolgáltatásaink esetében elállásra nincs lehetőség a 6. pontban kifejtettek szerint.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Párkapcsolati Coaching Kft.
2071 Páty, Levendula u. 23. 2. em. 10.
iroda@drmeszarosadam.hu

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási-/felmondásinyilatkozat-mintát is. Ha Ön emellett dönt, az elállás/ felmondás megérkezését e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Szolgáltatás (oktatás, konzultáció) esetén – ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül Kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése- felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: (Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének vagy elektronikus levelezési címének megjelölése.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/ jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

( Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (megfelelő jelölendő)

A fogyasztó(k) neve: A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Önt nem illeti meg az elállás/felmondás joga az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási jogát elveszíti;

b) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pld.: felbontott étrendkiegészítő);

c) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta;

d) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás szerinti jogát.

5.2 Kellékszavtosság, termékszavatosság és jótállás

(A  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékleténe szerinti, kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató felhasználásával.)

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 2 év, de legalább egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Panaszkezelés

 5.3. A panaszügyintézés történhet az általunk feltüntetett elérhetőségek egyikén: elektronikus úton küldött levél (iroda@drmeszarosadam.hu), vagy hagyományos postai levél formájában. A panaszok megválaszolását és lehetőség szerinti orvoslását a Szolgáltató igyekszik a lehető leggyorsabban megtenni, de legkésőbb 14 napon belül. Panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

5.4 A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületeket megtalálja ezen a https://bekeltetes.hu oldal Testületek menüpontjára kattintva.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

A Pest Megyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881
www.pestmegyeibekelteto.hu

5.5 Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

5.6 Vitarendezésre (a panaszával kapcsolatos egyeztetésre)  az Európai Bizottság által működtetett vitarendezési platformon is lehetőség van. A platform célja, hogy ha Ön az EU-ban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él, a platformon megkeresheti, hogy mi lenne a legjobb megoldás fogyasztói problémájára, közvetlenül meg tud állapodni a Szolgáltatóval a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet. Az OVR-platform értesíti a Szolgáltatót az Ön kérelméről. Az irányítópulton keresztül közvetlenül is üzenetet válthatnak egymással, küldhetnek egymásnak csatolmányokat (pl. a termékről készült fotókat) és az online megbeszélés időpontját is kitűzhetik. A megegyezésre összesen legfeljebb 90 nap áll rendelkezésükre. Ön és a Szolgáltató is bármikor kiléphet a közvetlen egyeztetésekből. A platform használatáról bővebb tájékoztatás, valamint a platform maga az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

5.7. Ha Szolgáltató és Vásárló között egy esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, az  fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőség áll Vásárló rendelkezésére:
5.7.1 Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó illetékes járási hivatalnál, melynek elérhetőségét itt találja meg: https://jarasinfo.gov.hu.
5.7.2 A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.
További információkért pedig látogasson el a a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalra.

5.8. A weboldalainkon megvásárolható videófelvételekre és hanganyagokra a Szolgáltató 30 nap elégedettségi garanciát vállal. Ha a Vevő elégedetlen a megvásárolt videófelvétellel vagy hanganyaggal és 30 napon belül visszajuttatja a Szolgáltatónak, úgy a szolgáltató 100%-ban visszafizeti a Vásárlónak a szóban forgó hanganyag bruttó vételárát. A megrendelő viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni!

6. Feleségek Klubja és Férjek Klubja speciális rendelkezések
A Feleségek Klubja és Férjek Klubja egy-egy rendszeres előfizetési programunk, mely külön oldalon rendelhető a többi terméktől. (Nem jelenik meg kapcsolt termékként.) Ennek díját ismétlődő bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni az erre külön létrehozott megrendelő űrlapon. Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay (Feleségek Klubja) illetve a Stripe (Férjek Klubja) által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Az előfizetés során a megadott időszak lejártával a következő időszak automatikusan elindul, az előfizetés tehát havonta / évente megújul, az előfizetési díja automatikusan kiegyenlítésre kerül a megadott kártyaadatokkal.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen feltételek elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően a Feleségek Klubja oldalán (felesegekklubja.hu) illetve a Férjek Klubja oldalán (ferjekklubja.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek. Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay, sem a Stripe nem fér hozzá. Nem tárolunk tehát bankkártya adatokat, a Simple egy “token” segítségével engedi az ismétlődő fizetést.

Az előfizetés a sikeres fizetést követően kerül aktiválásra, és mindaddig fennáll, míg a szolgáltatás igénybe vevő személy a saját tanulói fiókjában a tagság lemondását nem kéri. A pénzt havi előfizetés esetén mindig a hónap azon napján próbáljuk meg először levonni, mely napon az előfizetés indult. Éves előfizetés esetén pedig egy évvel az előző fizetést követően. Sikertelen bankkártyás fizetés esetén tájékoztató levelet küldünk, illetve többször ismételten megpróbáljuk a levonást. Amennyiben a levonás többszöri próbálkozás esetén sikertelen, a tagság 14 nap után megszűnik. Amennyiben a klubtag kéri a tagságának megszüntetését, rendszerünk további tagdíjat nem von le, és a lemondástól számított 30 napig él a tagsága. Éves tagság esetén javasolt az éves tagság utolsó napjaira időzíteni a lemondást, hogy a hozzáférés ne szűnjön meg túl hamar. Az éves előfizetés lemondására korábban is lehetőség van, ebben az esetben azonban szintén 30 nap eltetlével megszűnik a klub szolgáltatásaihoz való hozzáférés, amelyet felhasználó tudomásul vesz. Az éves tagdíj levonása előtt Felhasználó számára 7, 3 és 1 nappal is értesítést küldünk az esedékes tagsági díj levonásáról és a lemondás lehetőségéről és módjáról. A 30 nap elteltével az előfizetés megszűnésével a felhasználónak már nem lesz jogosultsága elérni a Feleségek Klubja illetve Férjek Klubja szolgáltatásain belül kínált tananyagokat, tréningeket, rendezvényeket, és a zárt Facebook csoportból is eltávolításra kerül. A véletlenül megkezdett, kifizetett előfizetési időszakokat nem áll módunkban visszatéríteni. Felhasználó a fentieket kifejezetten tudomásul veszi.

Fenntartjuk a jogot, hogy a Feleségek Klubja és Férjek Klubja keretein belül nyújtott szolgáltatásokat külön értesítés nélkül módosítsuk, azok mennyiségét csökkentsük vagy növeljük, formáját módosítsuk. E módosítások a klubtagsági díj összegére nincsenek ráhatással. E lehetséges módosítások lehetőségét klubtagjaink a klubba való jelentkezéskor kifejezetten tudomásul veszik és elfogadják, a módosítások miatt követelést nem támasztanak. Fenntartjuk továbbá a jogot, hogy bármely tagunk tagságát indoklás nélkül azonnali hatállyal megszüntessük. Erre különösen olyan esetekben kerülhet sor, ha a tag jelenléte a közösségi élet alapértékeibe ütközik, viselkedésével mást zavar vagy zárt csoportunk alapszabályait nem tartja meg. Ilyen esetben a már megkezdett, kifizetett előfizetési időszakot nem áll módunkban visszatéríteni. Ha a Vásárló nem a klubhoz tartozó zárt Facebook-csoport szabályai szerint vagy a csoport működése szempontjából joggal elvárható módon kíván részt venni a csoport életében (pl. valótlan profilkép vagy név, Facebbok-oldal profil magánszemély profil helyett, több személy által közösen használt Facebook profil), úgy a zárt csoportba való belépését nem tudjuk engedélyezni, de Klub egyéb szolgáltatásai számára is elérhetőek.

A Feleségek Klubjának illetve Férjek Klubjának tagsága egy felhasználónév / jelszó párossal vehető igénybe, melyet a megadott email címre küldünk el. A helytelenül megadott adatok miatt keletkezett kárért nem vállalunk felelősséget. A felhasználónak természetesen van lehetősége az adatai módosítását kérni, amelyben készséggel segítünk. A belépési adatokat továbbá a Klub anyagait más személyeknek tovább adni, értékesíteni szigorúan tilos, egy felhasználónév és jelszó párossal csak egyetlen személy használhatja a Feleségek Klubja illetve Férjek Klubja szolgáltatásait. Bármilyen csoport esetén minden tagnak szükséges aktív előfizetéssel rendelkezni, ha többen is el szeretnék érni a tananyagokat.

Felhasználó mint fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Férjek Klubja és Feleségek Klubja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében az előfizetés megkezdésével a szolgáltatás egésze teljesítésre kerül, és a szolgáltatás egészének teljesítését követően a felhasználó elállási jogát elveszíti. E szerződés elfogadásával fogyasztó ezt tudmásul veszi, és Szolgáltató a teljesítést a Felhasználó ezzel kapcsolatos, kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdi meg.

8. Elektronikus levélküldés (emailek, hírlevelek küldése)

Szolgáltató nem küld kéretlen reklámüzenetet, és Felhasználó korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozhat az ajánlatok küldéséről. Ebben az esetben Szolgáltató minden – a  reklámüzenetek küldéséhez szükséges – személyes adatát törli nyilvántartásából és további reklámajánlataival nem keresi meg a Felhasználót. Felhasználó a reklámokról leiratkozhat az  üzenetben lévő linkre kattintva.

Ekörben tájékoztatjuk, hogy a regisztrációhoz kötött ingyenes anyagaink (letölthető tanulmányok, könyvek, online közvetített előadások) továbbá az ezeket közvetítő elektronikus levelek marketingtartalmú üzenetet tartalmaznak, így ezek igénybevétele esetén kérjük kifjezett hozzájárulását, hogy hasznos tananyagokat, ajánlatokat, dm leveleket küldjünk az Ön számára.

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (1) bekezdése értelmében reklám természetes személynek mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján kizárólag akkor közölhető, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.

Kifejezett hozzájárulás hiányában sajnos nem tudunk e-mail címére semmilyen regisztrációshoz kötött anyagot (tanulmányt, könyvet, előadást) jogszerűen eljuttatni. Ilyen esetben a weboldalunkon szintén található egyéb ingyenes blogcikkeket, YouTube-csatornánkon elérhető videókat javasoljuk megtekintésre.

8. Záró rendelkezések

8.1 Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény vagy annak fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekezdési zavar/akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Résztvevő, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. A jelen vis maior rendelkezés megfelelően alkalmazandó mind adott Rendezvényre, mint egészre, mind adott Rendezvény valamely programjára vagy szolgáltatására.
8.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen ÁSZF-től a Résztvevő vagy Jelentkező javára eltérjen.

Budapest, 2023. augusztus 28.