Számítógépes játék a házasságról
A hétvégére egy elgondolkodtató számítógépes játékra hívom minden kedves olvasómat. A játék neve „The Marriage”, ez angolról fordítva azt jelenti, hogy „A Házasság”. Megalkotója Rod Humble, a The Sims nevű számítógépes játék atyja. Nincs a játékban csihi-puhi, nem lehet benne autót vezetni, csak néhány kört és négyzetet láthatunk, és az egeret kell húzogatni csupán. „A […]
A hétvégére egy elgondolkodtató számítógépes játékra hívom minden kedves olvasómat.
A játék neve „The Marriage”, ez angolról fordítva azt jelenti, hogy „A Házasság”. Megalkotója Rod Humble, a The Sims nevű számítógépes játék atyja.
Nincs a játékban csihi-puhi, nem lehet benne autót vezetni, csak néhány kört és négyzetet láthatunk, és az egeret kell húzogatni csupán.
„A Házasság” című ingyenes számítógépes játék
A játék célja az, hogy elgondolkodjunk a saját kapcsolatunkon, az életünkön. Sírás, mély beszélgetések a másikkal, új gondolatok – ezeket idézi elő a játék sokaknál, miközben játszanak a játékkal.
1) Töltse le és telepítse a játékot!
Töltse le a játékot, és telepítse fel számítógépére: kattintson ide a letöltéshez!
(A felugró ablakban mentse el a telepítőfájlt a számítógépére, majd indítsa el azt. Értelemszerűen telepítse fel a játékot. A telepítés végeztével indítsa el a játékot!)
2) Próbáljon rájönni a szabályokra!
Fontos! Mielőtt bármit is tudna a játékszabályokról, kezdjen el azonnal játszani és próbálja meg kitalálni, hogy hogyan működik a játék!
3) Olvassa el a játék működését!
Vigyázat! Csak akkor olvassa el ezt a részt, ha már kipróbálta a játékot!
Rod Humble, a játék kitalálója és megalkotója az alábbi útmutatást adta a játékhoz.
A játék kezdetekor a képernyőn két négyzet jelenik meg: egy kék és egy rózsaszín. Ezután különféle színű körök lépnek be és hagyják el a játékteret.
1) Ha az egér a kék vagy a rózsaszín négyzet fölött van, akkor a kék négyzet mérete csökken és mindkét négyzet elindul egymás felé.
2) Ha az egeret egy kör fölé viszi, az eltűnik, és a rózsaszín négyzet kisebbé válik.
3) Amikor a kék négyzet széle összeütközik („megcsókolja”) a rózsaszín négyzet szélével, a kék négyzet kissé összezsugorodik és áttetszőbbé válik (kivéve akkor, amikor fedésben vannak). A rózsaszín négyzet enyhén növekszik és kevésbé áttetszővé válik.
4) Amikor a kék négyzet megérinti bármelyik színes kört (de nem a feketét!), akkor a kék négyzet kevésbé áttetszővé válik, és jelentősen nő a mérete.
5) Amikor a rózsaszín négyzet hozzáér bármelyik színes körhöz (kivéve a feketét) akkor a rózsaszín négyzet mérete megnő egy kicsit.
6) Ha a kék vagy a rózsaszín négyzet megérinti a fekete kört, akkor jelentősen összezsugorodnak.
7) Az idő múlásával a rózsaszín négyzet egyre áttetszőbbé válik.
8) Amikor a négyzetek valamivel ütköznek, akkor mindig növekszik egy fehér csík a képernyő alján.
9) Akár a rózsaszín, akár a kék négyzet zsugorodik össze úgy, hogy nem marad belőle semmi, vagy teljesen átlátszóvá válik, akkor vége a játéknak.
Hogy a játéknak ne legyen vége:
1) A kék és a rózsaszín négyzetnek „csókolóznia” kell, hogy a rózsaszín négyzet ne fakuljon ki a házasságból.
2) A kék négyzetnek szüksége van rá, hogy körökkel ütközzön, hogy ő se halványodjon el.
4) Gondolkodjon, elmélkedjen játék közben!
Miközben játszik, gondolkodjon egy kicsit a saját kapcsolatáról, magáról, a párjáról, a közös életükről!
Íme egy kis gondolatindító:
Jó játékot kívánok mindenkinek!
Ha tetszett a cikk, segíts eljuttatni azoknak, akiknek hasznos lehet: